Monday, February 20, 2006

ye la..ye la..

ye la..ye la.. membebel jek...Blog ko pun xupdate..byk cntk nk bising kat aku
i shall update!
but cannot be long coz i gotta go meet Erika in like 2mins.

Anyways, am going for training tmrw. Sure penat gila, but beats staying at home, doing nothing.

Yes, my dad will send more spices, so make sure you pak it all in, coz if tak dak, then ko pun xmerasa ler...hehe...i'm gonna make tom yam today, so yeay!


Anyways, rindunya kat ko. Balik la cepat..boring la...and yes, dah tgk list skolah? Aku bes jek...tp ade sorg tu cam kureng bes..aku rs ko tau sape..heheh..

Oke la..aku nk chow ni..and Makmal, SUDOKU la..ape la..kata kipas-susah-mati, tp eja pun salah SUDALAKAU hahahahah
Nih aku letak gmbr ms gi ambik jr kat airport..Bond said i looked like a psycho coz was so excited heh. ye ke?

Ok, time's up. So, bye!

*kIfrank, jgn membuta je..ape la..ikut perangai Makmal tu, membabi je keja dia ms dia kat sini dl heheh*

1 Comments:

Blogger Unknown said...

wehh..how come bond looks a bit more berisi? what did you feed him? same thing you sumbat me with ehhh?

7:32 AM  

Post a Comment

<< Home